torsdags kickboxning

torsdag idag. jag hade biologi prov. det gick inge bra alls. jag tror jag failed! matte prov imogron, det kanner jag mig saker pa. inte ar det nara maria prov har inte, valdigt latta matte prov :)
imorgon kommer claire, min vardsyster som gar pa college, hem bara under helgen och tva kompisar till henne. det ska bli kul att se henne igen. far se vad vi hitta pa for skoj ;) imorgon ar det aven en basket match mellan lararna och eleverna och alla biljetter som saljs gar till den forra rekotrn pa varan skola vars hus brann upp for tva veckor sedan!!! hur sorgligt som helst, han forlorade ALLT utom familjen som tur var. sen kommer aven hypnotisor pa kvallen sa det ar jag taggad for!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0