not a day at the mall

Idag ar det dan fore dan! Imorgon ar den den 11 septemnber och det finns en spanning i luften. Speciellt eftersom vi bor bara 30 min fran DC. I skolan igar pratade vi om vad som hande for 10 ar seda och hur hemskt allt var. Ska jag vara arlig ar jag nervos for vad som kommer att handa. Dom sagar pa nyheterna att troligtvis en bilbomb med resistrergings skylt NEW YORK eller DC ar det som ar mest troligt.

Min vardsyster Claire, som bor borta pa college ar hemma den har helgen, vilket skulle vara en perfekt helg for att shoppa.. men nej. Tack alla terrorister for att vi inte far aka till the mall. Fast jag ar hellre utan en shopping dag an att vara sprangd i bitar. :P

Igar var vi och bowlade med nara tjejer fran skolan, dom ar de jag och melanie ska ga till homecoming med.
det var jattekul och jag vann, iaf med dom jag spelade med. ;)

nu ska jag ta och ata lunch och sen ta tag i ite laxor!! ikvall ska vi upp till baltimore och ata middag och sen ar det vicious family game night! kul kul kul! puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Jag håller tummarna att alla galna håller sig lugna imorgon och sen också för den delen.

2011-09-10 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0