IKEA trip cancelled

long time no see... homecoming var hur kul som helst! tankte beratta om den roliga kvallen. :D forst fixade jag och melanie oss hemma hos henne, det ar bara huset mittemot mitt, sminkade oss och gjorde oss fina. tog lite bilder framfor huset innan vi akte till en restaurang. motte massor med manniskor dar, tog massor med bilder, och sen at vi gatt. :P alla akte till skolan runt 8, dar det tog nastan 30 min innan v kom in for det var sa mycket folk.. val inne var det dans hela kvallen lang. eller lang och lang, vi kom dit runt halv 9 och homecoming slutade 11 pm!!!! sen hamtade mike oss och vi akte hem.
idag var det ett tennis meeting efter skolan, sa jag var tvungen att fylla i nat papper och sen ar jag good to go, i alla fall for att spela nu i host. troligtvis ska melanie, anna och rachel ocksa ga med i tennis team, men i var nar det borjar pa rikitigt. try outs bojar 1a MARS!!! :O:O sa tidigt!!!
idag var det tankt att vi skulle aka till IKEA, men det regnade sa mycket att vi inte akte direkt nar vi kom hem sa nar vi val akte, var det sa mycket trafik att vi akte hem..... synd! jag hade verkligen sett fram emot att kopa till svenskt godis, hoppas hoppas hoppas att dom har djungelvral!! det saknar jag jattemycket.
imorgon ska vi till en bridal shower. maureens brorsons blivande fru ar det vi ska till, men det ar inte sakert att vi ska ga till brollopet for maureen gillar inte hennes brorson. haha!!
pa sondag ska jag och melanie aka till the mall.. eller vi ska bli avslappta dar och sen bli uphamtade nara timmar senare. we need to do some serious shopping!
Jessica, jag och melanie
Jessica, jag och melaine


the group


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0