HOMECOMING..... soon

fredag idag!!! wihoo! och idag hade vi en kort dag. eller vi hade bara lektioner till 1 och sen var det pep-rally i en timma. pep-rally ar nar hela skolan samlas vid the football field och hejar pa alla olika skollag. cheerleader upptradde, och dansgruppen dansade. men the cheerleaders var inte sa bra ;)
efter skolan akte vi och kopte skor till mig som jag ska ha pa mig imorgon till homecoming. sen efter det akte jag melanie och anna till the mall och traffade nara andra utbytisar, for en av tjejerna ska flytta upp till pennsylvania. det var kul att traffa dom men dom hade med sig en killkompis som tydligen vat banned from the mall, sa det var lite galet....
sa imorgon ar homecoming day. det forsta borjar redan halv sju med pancake breakfast pa skolan, sen ar det parade kl. 9. sa anna som ar med i marchingband ska vara med i paraden. kl 12 borjar homecoming football game, som dom tydligen brukar forlora.. men vi ar hoppas pa det basta. :) sen borjar dansen kl 8


Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Låter jättekul. Hur gick fotbollsmatchen och hur var dansen? Kram

2011-09-18 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0