Glee, but without L for loser

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade. Men det är för att jag har haft så mycket att göra hela tiden. Nej, nu slutar jag med att forsoka skriva åäö fast jag sitter vid en engleks dator... :) ni far leva utan det..

Så vad har hant har under tiden. Jag har borjat skolan, vilket ar ok. JAg har andrat schemat eftersom jag hade the weight training som jag inte kan ha nu nar jag har min mysiga sjukdom. Sa istallet har jag bild. Vilket ar kul. Jag alskar min kör!!! Det at hur roligt som helst och jag stromtrivs. Imorogn ska jag sjunga infor mr. DK ocksa bestammer han vilken stamma jag har. Lite nervos ar jag men men det blir nog bra. Kanslan inne i choir room ar helt fantastisk. Det kanns lite som glee, utan att man har nord stampeln pa sig. Det ar kanske inte dom mest populara i koren men det ar inga tontar inte. ;) det ar en riktift snygging fanktiskt som, inte ar i min kor, men i super koren. Det ar for dom som ar RIKTIGT duktiga!

Nasta vecka ar det SPIRIT WEEK. Allt ar for att peppa upp skolan infor homecoming game pa lordag och sen homecoming dance pa kvallen. Sa pa mandag ar det pyjama day, tisdag twin day, onsdag wacky tacky, torsdag theme day och fredag spirit day. Jag och melaine, den tyska utbytisen i huset mittemot, ska ga med en grupp med massa manniskor. Ska bli riktigt skoj.

I ovtigt ar allt bra. Det har rengat och regnat och regnat i 2 dagar nu, och vissa vagar maste stangas av for att dom ar oversvammade! Sa har ar det inte en lugnt stund. Forst jordbavning, sen orkan och nu oversvamning... och sjukdom.. Jag spelade faktiskt tennis i mandags (vi var lediga) med tracy. Hon ar gift med martin som kommer fran gävle!!! och martin jobbar for... donald trump! ar inte det lite coolt!!

Nu ska jag ga upp och gora klart mina laxor, som vi far i drivor, och sen lyssna pa askan som rullar in!

ska forsoka bli battre pa att blogga, jag lovar! Puss


Kommentarer
Postat av: cajsa

håller med om att du måste uppdatera mera!!!

2011-09-09 @ 19:27:08
URL: http://cajsasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0