5th week and a day off

Japp, nu har jag borjat den femte veckan i skolan och jag har tv prov..  Jag var riktigt nevo for biologi proved jag hade idag, men det gick mycket battre an jag trodde det skulle.. :P american government provet imorgon far vi al se hur det gar med det. det svara med prvoen har ar the multiple answers.... man tror att man vet svaret men sen nar man far massa olika svar borjar man tanka och ibland skriver jag fel :)
haha min biologi larare ropade upp mig till hennes skrivbord och hon forklarade att man tydligen var tvungen att fylla i hela rutan pa pappret for svaren och inte "circle" som jag hade gjort..... hehe, utbytesstudent!

jag lamnade in mitt papper for att spela tennis nu i host idag, sa nu ar det bara att vanta tills dom satter igang med traningarna! wooiii hooo!!


skyping med mikaela och samuel!


ahhh,, pa torsdag ar vi lediga tack vare en judiskhogtid! sa vi ska aka till ikea!!! :):):) djungelvral, har kommer jag! <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Hör av dig om Ikea ej har djungelvrål. Jag skickar en påse eller två annars : ). kram!

2011-09-27 @ 20:14:28
Postat av: Frida

Jag vill också skicka nått! Kan man inte få din adress?!?!

2011-09-28 @ 21:14:38
Postat av: Mikaela

jag med!!! :*

2011-09-28 @ 21:33:06
URL: http://mikaelaemily.blogg.se/
Postat av: Annie

Ohh, jag blir jatteglad om ni skickar saker till mig!!! :)

Annie Evaldsson

c/o McGrath

9035 Manorwood Rd

Laurel, MD 20723

USA

2011-09-28 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0