Tennis tomorrow? hope so..

Jag tänkte bara tala om att jag lever! VG vet att jag är jätte dålig på att uppdatera er om vad som försiggår i mitt liv,men det mesta börjar bli vardag även för mig och det känns konstigt att bara prata om vsrdahen. Köttelfebern är borta, eller jag har inte varit hos doktorn än men jag känner att den är borta. Ska till läkaren den 4 november mormor så du behöver inte oroa dig längre om det. :) Tennisen har fortfarande inte börjat, även om dom säger att det ska. Så jag är inställd på att spela imoron men vi får se hur det blir med det.... Hoppas hoppas! Vi var upp till Pennsylvania i helgen på bröllop. Där uppe var det ett helt annat klimat. Alla löv hade fallit av träden och det var bara 6 eller 7 grader ute!!! BRRRRR! Här är de flesta träden delvis gröna fortfarande och bara vissa är helt gula och röda. Men även här nere börjar det bli kallare och när jag vaknar klockan 6 på morgonen, kommer aldrig vänja mig med det, är det bara 10 grader. Igår skypade jag med mamma och pappa och fick reda på att dom ska komma till New York!! Hur crazy är inte det. Mamma... Det känns som om ni är ute och upptäcker världen nu när jag är borta :* jag tror inte att jag kommer att träffa dom, är rädd att jag kommer få hemlängtan och det vill jag inte. Hade bra, så ska jag försöka skriva mer snart! Puss!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej! Vi upptäcker ej världen utan dig, åker bara t platser du redan varit på. Väntar m både Hongkong och Thailand tills du följer med. Puss!

2011-10-27 @ 07:45:50
Postat av: Annie

Hahaha, tack mamma! :) ser fram emot det!

2011-10-28 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0