Little women

Sorry sorry!
Tillbaka nu igen for att visa att jag lever.  Har det super har borta och jag stortrivs med allt, utom kanske alla laxor vi far! Herregud! Busy work all the time! Jag vet inte om jag har sagt det, emn jag hjalper till med showen dom gor har pa skolan, Little Women. Det var forst en bok fran inbordeskriget, sen en film och nu aven en pjas eller musikal kanske jag skka saga. Sa jag ar med i costume. Sa fram till nu har vi stannat efter skolan nan dag i veckan och hjalpt till att satta ihop vad for klader varje karaktar i musikalen ska ha. Fram till nu dvs.. Idag akte jag inte fran skolan forns 6, och vi slutar 2.10 pm varje dag. Sa idag satt vi och kollade pa showen nar dom repeterade, hur bra som helst! Vi var tvunga att holla koll pa en person var och se var nar den ar ute pa scenen och vilken sida han/hon gar in och ut fran.
Sa nasta vecka ar det TECH WEEK vilket betyder att vi ska vara i skolan fram till 10 pm varje dag for pa torsdag ar det opening night. Jag ar jatteglad att jag gick med i drama, for en sa lange ar det kul, och det kommer bara bli roligar att lara kanna fler manniskor genom det har. For hoppningsvis far ni se lite bilder om ni har tur.
Tack mormor for alla brev, ser fram emot varje torsdag nar de kommer!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Alltid lika roligt att läsa din blogg. Vi kollar nästan varje dag, men hinner inte alltid att svara direkt. Nytt brev skickade mormor igår.



Stor kram

2011-11-15 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0