VALENTINE'S DAY!

Happy Valentine's Day!

Idag var jag verkligen så himla glad. Det var kallt, hade snöat så här härligt och det var bara vackert ute. Kommer verkligen att sakna snön och kylan om jag kommer till nåt varmt ställe.

Dagen började med en super god gullig frukost med två mackor, en med ost och en med hjärtformadsalami på, och tre geléhjärtan. Tack mor!

Idag på gympan hade vi brottningsövningar, och det var hur kul som helst. Rätt jobbigt med, men super kul! Jag undrar om det finns typ brottarpass man kan gå på, eller om jag ska ta och uppfinna det. Sen hade jag träning i en timma, och den var rätt jobbig den med. Springa runt på tennisplan som en galning, och tänka på att man ska ruuunt bollen och komma fraaam i slaget. Herregud, man är ju bara männsklig, men det var också kul. Sen gick jag in i bollrummet och körde 30 min styrka. Biceps, triceps och bröst. Så imorgon kommer jag inte att kunna lyfta mina armar alls. Tur att det inte är nån träning.

Jag ska troligtvis gå på The King's Speech med mamma och pappa imorgon eftersom det inte blev nåt i lördags, får se hur det blir med det. Måste plugga spanksa och fysik också... men men

Ne, nu ska jag ta och skriva en labbrapport som ska in snart, och sen gå ner och titta på CSI NY!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0