saker som aldrig händer

Lördag och inget att göra.

Hela dagen har gått åt till att duscha, läst ett typ hur bra bok som helst som heter saker som aldrig händer och att bara sitta framför datorn och inte göra något. Jag borde verkligen göra min lab report som vi ska skciak in, men jag tyckte det var roligare att titta på nya season av skins! <3

Fick ett mail från Jenny på AFS igår, och vi alla som nu har valt ankomstflygplats måste kanske välja om eftersom alla bara ha valt LAX och JFK. Men hallå, det är väl inte så konstigt, man kan ju inte görta nåt i dom andra staterna. HAHA, nejdå men det fattar man väl att alla väljer NY och LA först. :)

Om en timma ska mamma pappa och jag gå på bio, The King's speech, so exctied.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0