Manhunter

Kom nyss hem från staden efter att ha spenderat lite tid där med mamma och pappa. Det blev två träningströjor och svart nagellack från HM.
 

I tordags hade jag verkligen en super födelsedag som firades hemma med Frida, Mikaela och Freja. :) Mamma hade köpt kinamat så vi åt det och spelade band hero!

Just nu sitter jag och målar mina naglar med manhunter nagellacket, så jag är redo att jaga boys, äter kolor jag fick av freja och lyssnar på Jay Smith-Like a prayer. Den är hur bra som helst! Han gör den verkligen bättre än Madonna.
Imorgon ska jag och mamma åka och gymma och sen tror jag att jag ska försöka ge mig ut i skidspåret och åka nåra varv, om det inte är för kallt. För vi åkte inte till Kungsberget idag för att jag var så super kallt! -22!! brrr...

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0