K-berget

Det blev ingen bio igår. Det fanns inga platser kvar... Så istället tittade vi på A Beautiful Mind, men Russell Crow. Det var faktiskt riktigt bra och kan starkt rekomendera den. Han är schizofren och ser massa saker.

Imorse väckte pappa mig vid kvart i 8 för att vi skulle göra oss iordning och glida iväg till mitt andra hem, Kungsberget! Åh, vad jag älskar stället. Det var toppen backar och typ inge folk. Vid 15 kom vi hem igen och jag läste ut min bok, också super bra, och nu sitter jag och procastinating (hehe, mikalea, som vanligt då ;) ) För er som inte vet vad det är, så är det när man gör något för att undvika göra något annat. Som typ sitta framför fejan när man egentligen ska göra läxorna. :P

Imorgon är det Alla <3s dag och min moster fyller år. Och sen är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 17. I veckan ska jag PLUGGA, PLUGGA och vara med på öppet hus för niorna på tisdag, ska bli kul kul. Slipper svenskan iaf.

Juste, den här helgen är det 6 månader kvar! That's right! Bye bye sweden om six månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0