Aptråkigt

Det blev Kungsberget idag ändå, men bara det var bara jag och pappa som åkte dit. Kanske hur härligt som helst! Jag älskar verkligen att åka skidor. Haha, jag och pappa krockade med varandra, och jag landade på mitt lår. Så nu har jag ett jätteblåmärke som gör ONT!

När vi kom hem sen bakade jag mini cup cakes och dom blev super smarriga. Nu har jag istället tråkigt och har ingen aning vad jag ska göra. Vill verkligen åka till USA NU, så att det händer nåt!

På tal om det, så mailade jag Jenny på AFS igår och sa att jag vill ha L.A. som försthandsval. Så, Arizona, New Mexico, Colorado, Nevada, Cali eller Hawaii, HERE I COME!!




Over and out,
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0