What a day!

När jag vaknade imorse mådde jag bättre men hade ingen röst alls. Jag och Maureen åkte till doktorn för att kolla upp det hela. Och efter blodprov, svabbat hela halsen min kom mr doktorn fram till att jag har mono aka köttelfeber aka hångelsjukan!!! Kul Annie kul! Så jag ska nu vila 4-6 veckor och inte göra någon form av kontakt sport för tydligen är mjälten och levern at high risk. Så sen när vi kom hem och skulle sätta oss att äta lunch börjar hela bordet skaka. Jag böjde mig ner för jag trodde det var en hund som satt och kliade sig under bordet. Men det slutade inte och sen skakade hela huset. Maureen ropar till mig get out of the house!! Och vi sprang ut. Inte förns vi var ute ur huset fattade jag att det var en jordbävning. När vi kom ut var alla grannar också ute och de kom över och alla frågade om vi var okej. Jag var tvungen att sätta mig ner för mina ben var fortfarande skakiga. När vi kom in sen visar det sig att det var 5.9 på skalan och nu säger dom att det här kanske bara var tt förskalv. Hoppas inte! Meddelar så fort nåt mer händer. Imorgon ska vi på en till konsert med Maroon 5, Train och Gavin Degraw så det ska bli kul. Vi får se vilka som ska gå. Men jag säger bara, WHAT A DAY!

Kommentarer
Postat av: cajsa

din stackare.. krya!!!

2011-08-24 @ 13:00:04
URL: http://cajsasch.blogg.se/
Postat av: Frida

Woowwwwwww det händer mycket där borta!

2011-08-24 @ 23:00:45
Postat av: Mikaela

Annie, jag vill se bilder ! :D

2011-08-27 @ 11:25:08
URL: http://mikaelaemily.blogg.se/
Postat av: Mormor och morfar

Tack för ditt brev, som vi fick idag och din bloggadress. Nu kan vi följa hur du har det. Vi får ju också täta rapporter från Gävle. Krya på dig men ta det lungt. We lowe you!

2011-08-31 @ 18:07:41
Postat av: Frida

Annie! Nu har det inte hänt nått här på länge!! UPPDATERA!

2011-09-02 @ 15:17:14
Postat av: Cissi

UPPDATERA ANNIE !!! :D



saknar dig och vi måste ses sen när du kommit hem igen :D <3

2011-09-04 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0