D.C and thunderstorms

Jag ber om ursäkt att all text blir i en enda stor klump,men det är för att jag skriver på mobilen då min kära skoldator har fått blue screen och inte vill funka. Just nu är klockan 10:49am här denna vackra söndagsmorgon den 21 augusti. Det suger lite tycker jag, för igår gifte sig min moster och jag var inte där... :'( hade verkligen velat vara där så that sucks. Istället för bröllop var jag och Anna på sleep over American style,det var väl ok men jag kände ingen annan där och dom är inte alls så nyfikna på att veta saker som jag trodde att folk skulle vara. Vi var uppe rätt sent så jag har bara sovit ett par timmar inatt. Så fort Anna är klar i badrummet ska j hoppa in i duschen och sen ska vi och Mike åka ner till D.C. :D det ska super kul. Det ska tydligen komma ordentliga thunder storms till kvällen så vi får väl se hur länge vi stannar. På tal om det så har vi runt 30 nästan varje dag men det är super fuktigt i luften... Inte right min typ av väder. Men men. Joo, i förra inlägget står det att som 6th period ska ha blogg nånting. Det stämmer inte riktigt. Det ska vara weight training och inget annat. Hade så bra så kommer det kanske lite bilder på facebook från dagen nere i huvudstan. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0