5 days

Nu har jag varit här i 5, nästan 6 dagar och det är verkligen so far so good. Jag kom till min familj, som är helt underbara, i onsdags natt (lokal tid) så ni kan ju tänka er hur trött jag va. Det var en lång resa över med stopp i paris för att vänta där i 4 timmar innan planet gick vidare.
Hittills har jag hunnit träffa alla ungar på gatan, plus nåra till när vi var och åt snowballs på ett mysigt litet ställe. Ta inte smaken blue raspberry nästa gång säger jag bara. Hur kul är det att vara helt ny och gå omkring med blå tunga och blåa läppar... Vi var på konsert i lördags, O.A.R. som var riktigt bra! Och igår var vi på bio och såg crazy stupid love och den var kanonas! Kan verkligen rekomendera den. :P åhh, ryan gosling! <3

Igår var jag också till kyrkan för första gången. Det gick bra, men det var lite awkward också. Eftersom familjen är katolsk var det inte samma sak som att gå i kyrkan hemma. Man skulle typ niga innan man gick in till bänken och ta ner nåt stöd för knäna och be lite då och då. :)  och innan vi äter middag säger vi, eller inte jag, bordsbön. Typ, tack gus för vår mat osv... ;) haha det är lite roligt faktiskt. :P

Nu börjar jag känna av att kroppen inte är riktigt van med tidsskillnaden och jag börjar bli lite förkyld :( har ont i kroppen huvudet och halsen är svullen. det är väl bara att vänta ut det hela och dricka mycket vatten och te.

nu ska jag ner och äta lasange och eftersom det här är sista kvällen för claire innan hon åker till college ska vi ut och äta frozen yoghurt med hennes kompisar ikväll :)

hade bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Blogga OFTARE!!!

2011-08-16 @ 00:17:51
Postat av: sigrid

Håller med frida. BLOGGA OFTARE. Och skaffa bloglovin så man kan följa. Och drick mycket vatten som Mikaela säger när man är förkyld. För då sköljer man bort alla bakterier. OCH KÖPT AFTER EIGHT OCH TÄNK PÅ OSS <3 <3

2011-08-16 @ 08:44:57
URL: http://sigridmariaa.blogg.se/
Postat av: michelle

fin blogg :) <3

2011-08-16 @ 09:11:52
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0